diumenge, 18 de març del 2012

Et cau la bava?... doncs, empapabaves!!

La Mònica m'ha convençut... em va encarregar empapabaves per la seva botiga, Totdetall, de la Bisbal. He fet algunes proves i la veritat és que fan goig!
A Totdetall hi té de tot pels més petits, però sobretot roba molt maca, amb molt d'estil i a bons preus. I ella... com dir-ho, els que ja coneixeu ja ho sabeu! incansable, emprenedora, constant, comercial, treballadora... ves a la seva botiga i segur que hi trobes el que necessites!
Com veieu, el meu nou model és el Genís, que maco eh?! La Lali i el Pep me'l van "deixar" per poder ensenyar els empapabaves de Xivi.
A les fotos de la dreta veureu la resta de models d'empapabaves, estan fets amb forro polar, combinats amb cotó, punt... i en farem més! sobretot per l'estiu amb materials més fresquets!
Mira-te'ls bé i digue'm si t'agraden!

2 comentaris:

  1. Bona idea!!jo me'n demano un parell, la Noa estarà guapíssima amb algun peixet Xivi tot bavat o putser un cargol?
    Felicitats per les noves idees i que no et fallin xinos.
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      doncs ja en faré un amb un peixet i un altre amb un cargol, així tindré un model nou... perquè no en tinc cap amb cargol!
      No sé qui és la Noa però segur que estarà maca, maca amb qualsevol!
      Ah, i de xinos mai me'n falten, és que el tenen! jeje
      Fins aviat!
      Sílvia

      Elimina