diumenge, 24 de juny del 2012

La nova era Xivi...

La nova era Xivi... ha arribat!!! oh!! i en forma d'overlock!! aquí teniu la nova màquina de cosir, flamant i al costat de la Singer de sempre. Estic segura que es faran amigues, de fet són complementàries i una sense l'altra no té massa sentit.
Pels qui no ho sabeu una overlock, o remalladora, és una màquina que sobrefila i al mateix temps talla la roba sobrant del sobrefil. Si porteu una samarreta de cotó només cal que mireu la costura lateral i veureu el que fa.
La vaig comprar en una botiga de Vilanova i em van explicar com funciona, molt amables... però encara que sembli fàcil... té molts punts, rodetes, agulles, fils, botons... ai! i és difícil posar-la de manera que faci el que vull. He estat un parell de tardes batallant-hi i per fi ho he aconseguit! he fet la primera peça Xivi amb l'overlock, concretament un empapabaves. Que bé que ha quedat!
Això només és el començament... ara hi he de passar hores i conèixer-la bé. Per mi és molt important, ja que podré fer millor els acabats de les bosses i moneders, i fer coses noves que abans no podia o que eren massa costoses. I ja tinc posats els ulls en una altra màquina... però primer aquesta i després una altra! Al final hauré d'ampliar el taller, jeje!
També em fa molta il·lusió avançar i millorar, endavant!!! i com que no es pot avançar sense un punt de partida... dedico aquesta fita personal a ma mare i a l'àvia, que em van donar el primer pas, els primers ensenyaments, de fet totes les nocions que tinc! A la mama li ha fet molta il·lusió i estic segura que l'àvia també n'està contenta, ens va deixar a principis de gener però des d'on sigui segur que li agrada la idea!!! Així ho vull pensar i així ho sento! Un petó per totes dues i per les modistes de veritat en general!!
Ai, que m'emociono!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada