diumenge, 24 d’octubre del 2010

Les novetats de Xivi de ben a prop...


Ara podràs veure amb detall les novetats de Xivi del 2010, hi trobaràs bosses de totes les mides, arracades i anells de tots els colors, moneders i estoigs rodons, xapes variades, botons per tot arreu... i la Joanna enmig de tots! i és que no hi ha res com tenir una bona model!!!
Aquí la teniu, plena de xivis... i és que es va envoltar del bo i millor! i per veure-ho de ben a prop... tens tres carpetes de fotografies per gaudir-ne ben a la vora. Quan n'obris una busca l'opció "Presentació de diapositives" i veuràs millor les fotografies, els detalls de cada peça i com queden posades!

I no t'oblidis de posar el teu comentari, que vull saber la teva opinió!
Espero que t'agradin molt!

3 comentaris:

  1. M'ha agradat molt, de cara a Nadal hem de fer negocis eh ?

    ResponElimina
  2. Primiiinsky!!! m'encantaaaa!!! jolines que guay!!!! em sembla que em pasare les vacances de nadal o alguns findes a casa teva pq m'ensenyis a fer cosetes... va.. que ja portare galetones recien horneadas per berenar! ^^ i t'ensenyo a posar la botigueta virtual a Etsy!! que seguriiisssiiiimmm que vendes arrrgo!! i per cert.. em sembla que et robare la modelo hijaa!! jijiji jolines es que la Joanna és super fotogenicaa!!! eso si.. yo la quiero con los morros bien rojoos!! jijijijiji
    Ah!! et deixo el meu email, enviem el teu que així estem en contacte, ok? Ahir que vaig veure al Marc li vaig dir que el Pau toca el 19 a Comarruga a un bar, hi podriem anar no? que et sembla? així ens veiem! Bueno ho parlem per mail.

    sweetnamedemaria@hotmail.com

    petoooneeetttsssss!!!

    ResponElimina
  3. Caram Sílvia, veig que t'has pres molt seriosament això del bloc. Vinga que faràs negoci!! Un petó.

    ResponElimina